zondag 1 maart 2015


Tijdelijke hindernissen...



Neem Heer' de hindernissen weg
die Uw wil in mij zo vaak blokkeren,
Laat mij vrijmoedig kunnen doen wat U zegt,
wil satans listen uit en in mij weren.


Neem Heer' het recht op mij in Uwe hand,
zodat alle tegenstand moet wijken,
verbreek in mij die valse satans band,
laat Uw kracht in mij de sterkste blijken.


Neem Heer' Uw Woord niet van mijn mond,
doet al mijn tegensprekers zwijgen,
vestigt mijn hoop op Uwe vaste grond,
die alle redenen daarvoor uit U zal krijgen.


Laat Heer' mij niet worden afgeleid
door valse spiegelbeelden,
die niet zijn aan Uw beeld gelijk,
maar die wel misleidend in Uw sporen treden.


Laat mij niet struikelen naar Uw dis,
door valse uitgestoken tongen,
die zeggen dat ik mij wel echt vergis,
beschuldigen mij uit valse bronnen.


laat Heer' mij Uw belofte niet worden ontnomen,
maar vrijmoedig door Uw Woord en Geest
tot het brood en de wijn van U mogen komen,
daarvoor met lof en dank Uw grote Naam belonen.


Soli Deo Gloria!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten