maandag 30 maart 2015



Eenvoudig is het...


Eenvoudig laat U mij verstaan,
waarom U voor mij aan het kruis bent gegaan.
Waarvoor ik mijn schuld niet kan voldoen,
dat heeft met Uw bloed voor mij willen doen.


Eenvoudig laat U mij verstaan,
hoe lief Uw Vader mij moet hebben,
daarom bent U als mens ook naar mij gegaan,
waardoor ik Zijn liefde voor mij kan verstaan.


Eenvoudig laat U mij verstaan,
wat het onmogelijke voor U was,
dat U die drinkbeker wel moest drinken,
Ja Heer´ dat versta ik nu na zo veel jaren pas.


Eenvoudig laat U mij verstaan,
hoe ik mij aan U kan overgeven,
door Uw Woord en Geest laat U mij verstaan,
dat U dat voor mij deed, U gaf daarvoor Uw leven.


Eenvoudige wil Gods steeds gade slaan,
juist hen die zonder Hem niets kunnen,
die laat Hij door Zijn Geest verstaan,
zijn grote liefde die Hij ons zo heeft wil gunnen.


Soli Deo Gloria


Geen opmerkingen:

Een reactie posten