zaterdag 21 september 2013

Het moment!


De momenten van vreugde
hebt U mij gegeven.
Laat mij U Heer', mijn dank
aan U daarvoor geven!

De momenten van blijdschap en geluk,
brengen mij niet meer van mijn stuk,
om U de lof en de eer de geven,
voor die innige momenten van eeuwige vreugde.

De momenten die u mij nog laat,
voor dat het laatste uurtje hier slaat,
zijn momenten om stil voor U te wezen,
laat mij in die momenten van U mogen lezen.

De momenten die zomaar daar zijn,
in het lijden en het vergaan van de pijn,
die momenten Heer', heeft U ook gekend,
daarom weet ik dat U dan ook bij mij bent.

De momenten waar U mij in onderhoudt,
zijn de momenten waar ik op U vertrouw.
Heer', laat aan die momenten geen einde komen,
zonder dat ik voor eeuwig tot U bent genomen!

Soli Deo Gloria!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten