zaterdag 7 september 2013

Zingend bidden!

melodie Psalm 124



1. Leer Heer' Uw woorden spellen uit mijn hoofd,
mijn hart getuig omdat ik U geloof,
dat U in Christus mij genadig bent,
in Zijn vergoten bloed vergeving zendt,
ik had U Heer' eerst van Uw eer beroofd.


2. Leer Heer' Uw Woord en Waarheid te verstaan,
waarin ik zie wat ik heb fout gedaan.
Neem bij mij weg waar ik U heb bedroefd,
laat mij door Uw gebod maar zijn beproefd,
zodat ik leer, de Satan te weerstaan.


3. O Geest weerspiegel mij Gods woorden voor,
leer mij te doen zoals ik daar uit hoor,
de wil van God met blijdschap te gaan doen,
Heer' die mijn schuld aan 't kruis eens heeft verzoend,
ga U mijn Heer' hier op de weg mee voor.


4. Laat mij met hen die Uw Naam hier erkent,
gehoorzaam volgen waar U ons toe brengt.
Laat al ons doen op Gods wil zijn gericht,
waardoor Uw Geest Uw kerk hier heeft gesticht,
totdat Hij ons voor eeuwig bij U brengt.


Soli Deo Gloria! 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten