maandag 30 september 2013


Voor mijn Heer' en God!

melodie: Lead me, Lord  Samuel Wesley


1. Laat mij weer' knielen voor Uw voetbank Heer;
'k leg daar mijn vraag daar voor U neer.
Ja mijn Heer' weet wat ik van node heb;
daarvoor schaam ik mij nu niet meer.
Wijs mij de weg Heer' wil mij Uw Woord leren
zodat ik zal doen, dat Uwe wet mij zegt.
want U alleen Heer' kan mij daarbij helpen
ja, door Uw Geest Heer, die mij Uw kracht dan geeft. 


2. Geef mij Heer' lust in al Uw werk te doen,
Juist nu Uw wil, mij duid'lijk is,
Dat ik graag, U mijn danklied geven wil,
voor wat U deed aan 't kruis voor mij.
Daar hebt U mij Heer' al mijn schuld vergeven
waarvoor ik U Heer' nu mij-n danklied brengt.
Ja 'k zal U loven voor Uw werk daar boven,
waardoor Heer' Uw liefde nu mij-n ziel verblijd.


Soli Deo Gloria! 
   

Geen opmerkingen:

Een reactie posten