maandag 16 september 2013


Zien wij het of zien wij het niet!?





Uw Woord Heer', is als een diamant,

dat schitterend is aan alle kant,

maar die dat door Uw Geest niet ziet,


die kent die pracht en waarde niet!




Uw wet Heer', is zuiver en oprecht,

waarin U ons de Waarheid zegt,

Laat ons niet menen wat wij denken,

door niet te kunnen er dan maar

geen waarde aan te schenken.



Uw liefde Heer', is onverbrekelijk echt,

daar is geen woord in wat met mij vecht,

Het laat mij in Jezus Christus zien,

dat ik niet krijg wat ik verdien.



Uw trouw o Heer', is eindeloos goed,

voor die U in Jezus Christus bloed ontmoet.

Daar laat U zien wie Hij voor mij is,

dat zuivere beeld waar ik mij niet in vergis.



Uw macht is groot Uw trouw zal nooit vergaan,

eens zal dat duidelijk blijken als alle mensen voor U staan.

Dan zal geen mens U meer tegenspreken.

Ja dan zal de leugen of de waarheid, niet gelooft,

in Uw oordeel ons doen verbleken!




Soli Deo Gloria! 






Geen opmerkingen:

Een reactie posten