dinsdag 2 april 2013

 
 
 
 
De handen van...


De handen van mijn Heer',
ontvouwen mij steeds weer
het wonder van genade
aan mensen hier op aarde
die door hun grote schuld
daar nagels zijn geslagen.
Wie zich daaraan ontrekt,
is aan zijn schuld niet ontdekt.


De handen van mijn Heer',
verkondigen mij steeds weer
de kracht van zijn genezing,
die Hij schonk na vergeving
van de hulpeloze mens
die daar niet naar vroeg,
de zonden van hen droeg,
dat was niet hun eerste wens.


De handen van mijn Heer',
schreven in het zand,
waar mensen Hem eens vragen,
welk oordeel dat Hij geeft,
die niet naar Mozes wetten leeft.
Het antwoord wat Hij gaf;
die zonder zonden is,
werp dan de eerste steen.
Toen dropen zij toen af.


De handen van de Heer',
heffen Zijn diennaars telkens weer,
geven zondaars Zijn zegen,
Die handen houden niemand tegen
om tot Jezus alleen te gaan,
 vraagend' hun zonden te vergeven.
Laat kinderen bij Hem staan
ook hen geeft Hij Zijn zegen.


Soli Deo Gloria!


 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten