zondag 7 april 2013





Mijn God...
melodie: Psalm 116 
 
1. Mijn God laat mij
op aarde niet alleen.
In mijn gebed
wil Hij mij woorden geven.
Ja mijn God is
de Schepper van mijn leven.
In Jezus bloed
bevestigt Hij dat mij.

2. Mijn God laat mij
mijn eigen gang niet gaan.
Hij waarschuwt mij
steeds op verkeerde wegen.
Dwaal ik van Hem,
dan houdt Hij mij steeds tegen,
door Woord en Geest
wijst Hij mij weer terecht.

3. Mijn God laat mij
door Hem gewaarschuwd zijn.
door 't dienaars woord
word ik nog aangesproken.
In Zijne wet,
waarmee ik had gebroken
Zijn Waarheid laat
Hij mij nog onverlet.

4. Mijn God geeft mij
de opdracht door Zijn Geest.
Om ook mijn naaste
op Zijn Woord te wijzen.
laat om Zijn liefde
mijn mond Hem doen prijzen
Hem danken voor
hetgeen wat Christus deed.

5. God roept mij op
om naar Zijn wil te doen.
Wat ik uit dank
gehoorzaam wil betrachten.
Daar bid ik om
bij dagen en bij nachten.
Heer', schep in mij
een hart dat  eeuwig dient.

6. Mijn God geeft mij
Zijn Liefde die Hij is!
Hoe groot dat is,
nu in gena’ ervaren!
Daardoor doet Hij
opnieuw mij wedervaren,
gelovend’ dat,
Hij ook mijn Vader is! 

Soli Deo Gloria!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten