dinsdag 16 april 2013

 
U ook uitgenodigt?
 
Lucas 14: 15-24
melodie: Jezus leven van mijn leven
 
 
1. U Heer' die de zondaar nodigt,
laat mij Heer' dit goed verstaan.
Nee ik ben niet overbodig,
jaagt mij niet bij U vandaan.
Ja ook ik mag bij U komen,
met mijn komst Uw roep belonen,
Daarvoor dank ik U mijn Heer'
U aanbiddend telkens weer.
 
 
2. U Heer' weet van al mijn zonden,
die ik naar Uw tafel neem.
Ja veel meer heeft U gevonden,
waar ik van mij zelf niets weet.
Maar toch mag ik U onmoeten,
wilt U mij bij U begroeten.
Doet dit wonder mij verstaan,
zo naar U te mogen gaan.
 
 
3, U Heer' heeft mij ook doen komen,
met de armen op doen gaan.
Wil ons bij U thuis belonen,
brood en wijn op tafel staan.
U wil ons daar mee verblijden,
U die voor ons wilde lijden,
laat ons aan U tafel zien,
wat U voor ons heeft verdiend.
 
 
4. Zonder U zou ik niet weten,
wie U Heer, nu voor mij bent.
Ja ik was U lang vergeten,
Maar U hebt mij wel herkend
Heer' ik zal mijn schuld belijden,
daar U mij van wilt bevrijden
Voor Uw liefde kniel ik neer,
vraag ik nu vergeef mij Heer'.
 
 
5. Uw Geest', bracht mij tot U nader,
maakte Mij Uw Woord bekent,
Zo kom ik tot God Uw Vader,
waar ik ook een kind van ben.
In Zijn Naam laat U mij dopen,
door geloof en liefde hopen.
Op Uw wederkomst ja Heer',
leg ik mij berustend neer!
 
 
Soli Deo Gloria!    
 
 
 
 
 
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten