woensdag 17 april 2013


Levend?!



Heer' ik kan niet leven
in een wereld zonder God,
heel mijn ziel en lichaam beven
want mijn dagen zijn hier kort.

Heer', ik kan niet leven,
zonder Woord en Geest,
die U heeft gegeven,
als ik die niet lees

Heer', ik kan niet leven,
zonder het gebed,
daarin U te vragen
of U Heer' mij red.

Heer', ik kan niet leven,
als U mij niet helpt,
Kom Heer' kom weder
die mijn tranen stelpt.

Heer', ik kan niet leven,
waar de dood mij dreigt,
wil mij leven geven
dat altijd in mij blijft.

Heer', ik kan niet leven
als U niet vergeeft,
wat ik heb misdreven,
waardoor ik niet echt leef.

Heer', U bent mijn leven,
dat geeft U aan mij,
door genade verkregen,
dat maakt mij zonden vrij.

Heer', U bent mijn leven,
die mijn schuld vergaf,
Dank zal ik U geven
U die mij red van 't graf.

Heer', U bent mijn leven,
Uw Geest vertroost mij nu,
Hij heeft mij gegeven,
eeuwig leven met U.

Heer', U bent mijn leven,
U kreeg ik van God,
tot Zijn eer gegeven,
U dank ik, inplaats van spot!

Soli Deo Gloria!
 
   

Geen opmerkingen:

Een reactie posten