dinsdag 16 april 2013

 
 
 
 


Gebed

melodie: Nader mijn God tot U

1. Heer', laat mij ondergaan
naar U bevel,
Doe mij Uw Woord verstaan,
dat ik door vertel
ja, dat Uw wil geschiedt,
in blijdschap en verdriet.
Neem U mij bij de hand,
naar het Vaderland.

2. Heer', breek mijn weerstand af,
die U wantrouwt,
Leen mij Uw stok en staf,
daar ik op vertrouw.
Wendt U mijn ogen af,
van dat U mij niet gaf.
Leer mij Uw wet o Heer',
'k daar mijn voet naar keer.

3. Leer mij Uw Vaders wil,
hier te verstaan.
Gehoorzaam zijn en stil,
zoals U hier gaan.
Herstel Gods beeld in mij,
maak mij van zonden vrij,
schenk mij Heer', Uw gena',
'k in Uw Waarheid ga.

4. U bent mijn Heiland Heer',
die mij geneest.
Herschep mijn hart o Heer',
door Uw Heilge Geest.
Dat Die mij troost en leidt
op weg naar d' eeuwigheid,
daar ik mijn God ontmoet,
U dankend' begroet.

Soli Deo Gloria!

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten