zondag 21 april 2013

Mijn Blijdschap is in U o Heer',
melodie Psalm 75
1. Heer', mijn blijdschap breng ik U
door Uw goedheid zie ik nu,
hoe U mij goedgunstig bent.
U die mij ten diepste kent,
'k weet hoe ik vaak afgedwaald,
toch door U wordt thuis gehaald.
 
2. Elke morgen wekt U mij,
mag ik weer de dag aanzien.
Geef  U Woord daar ook dan bij.
door Uw Geest laat U dan zien,
hoe mijn weg hier hoort te gaan,
wilt U daar op bij mij staan.
 
3. Elke dag die U mij geeft,
mag ik leven tot U eer,
Maar U weet hoe 'k telkens weer,
daarvan weer wordt afgeleid.
Vaak mijn eigen zin dan doe,
trek mij Heer', dan naar U toe.
 
4. Zonder U kan ik niet Heer',
leven tot U Naam ter eer.
Laat mij Heer', dan niet alleen
hier mijn eigen weg niet gaan,
waar ik van U afgedwaald,
daar niet op wordt  thuisgehaald.
 
5. Heer' mijn dank breng ik aan U,
want Uw liefde ken ik nu.
Ondanks ik was afgedwaald
Hebt U mij weer t'rug gehaald.
lag mij op Uw schouders neer',
daarvoor dank ik U mijn Heer'!

 
Soli Deo Gloria!
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten