woensdag 3 april 2013

 
 
 
Meten is weten!
 
 
Dat ik van God mag weten,
hoe groot mijn God wel is.
Met Zijn maat gemeten
heb ik mij zwaar vergist.
 
 
 
Dat ik van God mag weten
Hij zal mij niet vergeten,
hoe zou ik dan kunnen zwijgen
 wat bij God is te verkrijgen?
 
 
 
Dat ik van God mag weten,
hoe lief Hij zondaars heeft,
Zal ik het dan vergeten
dat Hij dat u ook geeft?
 
 
 
Dat ik van God mag weten
wat ware Liefde is,
dat daarmee gemeten
onze liefde zich vergist.
 
 
 
Dat ik van God mag weten
wie Jezus Christus is,
dat moet ik u laten weten
als u zich in Zijn Naam vergist!
 
 
 
Dat ik van God mag weten,
dat Hij Almachtig is,
bij mij de maat zal meten,
die Zijn Zoon niet vergeet. 
.
 
 
Wie van geen God wilt weten,
zijn eigen maatje meet.
laat God door Zijn Geest nog weten
dat hij Gods maat niet weet!
 
 
Soli Deo Gloria!
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten