zondag 14 april 2013


Kijk niet achterom...

De weg kijkende achterom
is altijd opgebroken.
Omdat ik daar nooit meer kom,
wordt er daarop met mij niet gesproken.
 
De weg achterom is voorbij,
een weg waar geen terugkeer naar is.
Die weg achterom leerde mij,
hoe vaak ik mij daar heb vergist.

De weg achterom is maar kort,
hij duurt hier dan ook maar even,
maar voor het nu donker wordt,
wil ik mij voorwaarts begeven.

De weg achter mij
heeft mij meegegeven
onvoorwaardelijke liefde
van God in Christus verkregen.

Op de weg achter mij,
heb ik vergeving gekregen,
om op de weg voor mij
met God te kunnen leven.

De weg achter mijn leven,
komt nooit meer terug.
Daarom richt ik mijn steven
op de weg naar het eeuwige leven.
 
De Weg van de Waarheid en het Leven,
was achter mij
 in Gods woord aan gewezen,
Gods Geest zet de koers voor mij uit,
Die loop ik als een bruid,
naar de Bruidegom
 mij van God gegeven!

Soli Deo Gloria!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten