donderdag 18 april 2013



Loslaten!
melodie: Er is een God die hoort!(auteursrecht?) 
 


1. God die ik ken ja spreekt in Zijn Woord,
kom toch tot Mij, ja kom tot Mij.
Hij neem de schuld die niet bij mij hoort,
Jezus bloed maakt mij vrij.
'k Laat nu los wat vermoeid en belast,
Hij geef mij rust dat staat in Hem vast
'k vertrouw op Hem wat Hij tot mij zei;
kind kom nu toch tot Mij.


2. Maar Heer' U weet wat ik heb misdaan,
kan ik wel gaan, ja tot U gaan.
Zou ik naar recht voor U kunnen staan.
'k durf niet tot U te gaan.
Neem dan toch Heer' mij nu bij de hand,
leidt U mij toch, nog dagelijks weer,
zie hoe beangst en bevrees ik ben.
     Heer', neem mij bij de hand.


3. Luister mijn kind wat Ik je vertel,
Ik help jou wel, ja kom toch snel.
Zie naar Hem op dat kruis waar mijn Zoon
daar ook eens hing voor jou.
Hij is het die jou brengt dicht bij Mij,
Hij kocht jou vrij ja deed dat voor Mij.
Laat dan maar los wat jou hier nog bindt
want jij bent ook Mijn kind!


4. Jij bent uniek van jou is er één
van jou alleen, is er maar één.
Zoek maar door heel de schepping dan heen.
als jij is er maar één.
Loop dan niet weg ja wend je naar Mij
door Jezus bloed ben jij schulden vrij,
alleen door Hem hoor jij er ook bij,
mag jij van Mij ook zijn.


5. Heeft u o mens geen vrijmoedigheid,
tot Hem te gaan, durf u 't niet aan.
Ja weet dan toch dat u wel kan gaan,
dat geeft Gods Geest u aan.
Hij schenkt geloof aan die dit nu mist,
die dat niet weet, ja heeft zich vergist.
Niets is er nodig om nu te gaan,
Jezus heeft 't al voldaan.



6. Zondaars ga niet op 'eigen weg' voort,
Hoor door Gods Geest, nu naar Zijn Woord!
Ja door Gods liefde nu dan gehoord,
Hij die Uw oor doorboort.
Keer Satan nu de rug naar Hem toe,
Jezus alleen ja weet hoe dat moet.
Doe dan geen ding meer buiten Hem om,
Hij die U roept zegt kom!



7. Door heel de wereld klinkt eens Gods Woord.
doden sta op, dat wordt gehoord.
Jezus die komt, ja zeg dit nu voort.
dat ieder mens dit hoort.
Wees Hem gehoorzaam, nu het nog kan,
blijf nu niet slapen, Hij is uw Man,
die U dan roept naar 't feest u bereidt
leef dan in eeuwigheid.   
  
   


Soli Deo Gloria!
     

Geen opmerkingen:

Een reactie posten