zaterdag 13 april 2013



Mijn God...


Mijn God buigt Zich verted'rend,
over de mens die zichzelf vernedert.
Voor hem boog Jezus aan 't kruis Zijn hoofd,
die Gods Naam door Zijn dood verhoogt.


Mijn Heer' helpt goddelozen,
buigt voor hen tot in de dood.
Zo breekt Hij de macht van de boze,
red hulpelozen uit de nood.


Mijn God is Almachtig,
buigend over zondaars die in de dood
geen uitzicht in zichzelf meer zien,
God is het die met Zijn hulp hen bedient.


Mijn God is vergevend,
voor hem die schuld belijdt,
Maar geen mens wordt eeuwig levend,
die niet wil dat God hem bevrijdt.


Mijn God is rechtvaardig
voor hen die dat niet zijn.
Die zijn Zijn liefde waardig,
zondaars van groot tot klein.


Mijn God is ontfermend
over hen die Hem vrezen.
Hij zal in Jezus Zijn Zoon
hun God en Verlosser wezen.


Mijn God is Liefde
dat is Zijn Naam,
Ik kniel nu met zondaars,
die Hem gelovend aanbidden,
door Zijn Heilige Naam!


Soli Deo Gloria!
 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten