vrijdag 26 april 2013


Ik moet denken aan Thuis...


Ik moet denken aan Thuis,
waar Jezus Christus is,
verlost van Zijn kruis,
uit het graf verrezen is.


Ik moet denken aan Thuis,
daar waar Hij voor mij bidt.
want ik ben hier niet thuis,
Hij weet waar ik zit.


Ik moet denken aan Thuis,
het Huis vol van vrede,
bevrijd van het gedruis,
wat mij benauwd in het heden.


Ik moet denken aan Thuis,
verlost uit vijandig gebied.
daar ben ik pas thuis,
waar ik mijn Heiland dan ziet.


Ik moet denken aan Thuis,
als verdrukking mij knelt,
waarover ik nu hier alles
aan mijn Heiland vertelt!


Ik moet denken aan thuis,
waar God mijn Vader is,
die Zijn Zoon zond aan mijn kruis,
waardoor ik dat heb gemist.


Heer', haal ons naar Uw Huis,
daar waar U vele woningen
voor Uw kinderen hebt bereid.
daar zullen wij heersen als koningen!


Soli Deo Gloria! 

   
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten