woensdag 24 april 2013



Laat Mij het maar doen...


Kan ik er wat aan doen,
een antwoord voor het fatsoen
dat jij het niet kan helpen,
dan moest een ander het hebben gedaan.


Ik kan er wat aan doen,
zegt Jezus niet voor het fatsoen,
maar Hij die ons kan helpen,
kan er alles aan te doen.


Dan zal ik het zelf wel doen
zeg ik hooghartig terug.
Als het dan zo zou moeten,
dan nog liever een kromme rug.


Laat Mij het toch maar doen,
die last is u veel te zwaar,
Ik weet hoe het is te doen,
ik ben jouw Middelaar.


Zie nu hoe Ik het deed,
want Ik alleen die weet,
dat alles wat jij zelf zou willen,
dat is voor jou niet te tillen.



Nee Heer' dat wat U voor mij deed,
dat wil ik zelf niet kunnen,
want nu ik Uw Recht en Waarheid weet,
versta ik wat U mij wilt gunnen.



Dank U Heer' voor wat U voor mij deed.
Ik kon het alleen maar verknoeien,
U bent het die mij vergeeft en niet vergeet!
Verlost mij uit Satans boeien!


Soli Deo Gloria!    

Geen opmerkingen:

Een reactie posten