dinsdag 4 maart 2014

 
 
Biddend smeken!
 
Exodus 33: 12-17
 
 
 
Daar ik op Gods genade blijf pleiten,
mij zal overgeven aan Zijn wil,
zal Hij mij dat nooit verwijten,
maar mij dat geven zo Hij dat wil. 
 
 
 
Daar ik Hem op Zijn Woord zal wijzen,
waarin Hij laat zien wie ik van Hem ben,
zal Hij mij uit het graf doen reizen,
omdat ik Zijn Liefde in Christus erken.
 
 
Daar ik Hem mijn zwakheid beleid,
in schuld door overtreding,
zal Hij het Zijn die mij in Christus bevrijdt
en geven Zijn vergeving.
 
 
Daar ik op de knieƫn ga voor God
en ook voor het heil van mijn naaste,
zal God zich tot mij haasten,
eer dat ik het aan Hem vroeg. 
 
 
Dat ik nu weet waar ik moet zijn
om hulp en bijstand te verkrijgen,
zal God in Christus mijn Verlosser zijn,
Hij in mij en ik in Hem blijven!
 
 
Zijn wolk voor en achter mij
zal Zijn weg mij wijzen!
 
 
 
Soli Deo Gloria!
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten