zaterdag 22 maart 2014


Draadloos...
 
Draadloos is de verbinding,
die Gods Geest aan mij verbindt,
Zijn wonderlijke uitvinding,
waardoor Zijn Woord
 door mij wordt bemind.

Draadloos geheel onzichtbaar
is de onverbrekelijke band
voor mensen onverklaarbaar,
hoe zij kunnen wandelen
geleid worden aan Zijn hand.

 
Draadloos en onverbrekelijk
is de liefde van mijn God,
waardoor ik in Zijn Zoon
aan Hem verbonden word,
Zijn Liefde is onmetelijk.

 
Draadloos zonder storing
verbindt zich mijn gebed
met God die door verhoring,
mij uit de nood steeds redt
door Jezus volmaakt gebed.

Draadloos en oneindig ver
blijft Hij door het gebed
toch heel dicht bij mij,
versta ik zo Zijn wet,
want Jezus bloed maakte mij vrij.

Draadloos ongestoord
door Satans listig werk,
hoor ik nu Gods Woord
verkondigen in Zijn Kerk,
Zijn Geest heeft mijn oor doorboord.

Vastgebonden aan het kruis
is mijn Heiland tot de dood
voor mij daar blijven hangen,
zodat ik draadloos verbonden met thuis,
naar Zijn wederkomst kan verlangen,
zo zal ik Hem ontvangen!

Soli Deo Gloria!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten