woensdag 19 maart 2014

 
 
Crisis?

Mijn hypotheek
is afgelost!
 
 
Mijn geloof
in de Drie-enige God
is geen eigendom van mij,
maar is een Borg
die ik op mijn
hypotheek in
 mijn tijd van leven,
van God,
 door een wonder
 van Zijn genade,
in Jezus Christus
heb verkregen.
 
 
Daar ik aan mijn
verplichtingen
van Gods wet
niet heb voldaan,
is mijn Borg
Jezus Christus
voor mij
aan het kruis gegaan.
Hij heeft mijn hypotheek
in mijn tijd van dit leven,
in mijn plaats voldaan.
 
 
 
De tijd die mij
nog rest
is te leven
uit dankbaarheid,
naar de wil
van Gods wet
en bij overtreding,
in dat geloof
van mijn Borg
mijn toevlucht te nemen.
 
 
Zo heb ik door het geloof
van mijn Borg
Jezus Christus
aan Gods wet
voldaan en
heb ik
het eeuwige leven
tot eer van God Drie-enig
verkregen.
 
 
Soli Deo Gloria!
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten