zondag 9 maart 2014

 
 
 
 
Waarom...
 
Lezen: Rom. 9: 30-33
  
 
Zou ik willen doen
wat al voor mij is gedaan,
dat is dat mijn schuld is verzoend,
wat Woord en Geest mij laat verstaan!
 
 
Waarom zou ik het niet nemen
uit de handen van mijn Heer'
om het aan Hem over te geven,
al mijn zonden telkens weer.
 
 
Waarom zo vaak tegenwerken,
wat Hem zijn bloed heeft gekost,
om aan mij te laten merken,
dat Hij alleen van schuld verlost.
 
 
Waarom niet aanvaarden
dat God Liefde is,
dat is toch de grootste waarde,
die ik zonder Jezus mis.
 
 
Waarom zoveel vragen,
als het antwoord allang er is,
voordat de aarde mij kon dragen,
heeft God met mij Zijn doel niet gemist.
 
 
Daarom kan ik nu aanvaarden
omdat Jezus dat voor mij deed,
alle toorn van God over mij verdragen,
waar ik zonder Hem geen weet van heb.
 
 
Heer' dat moet een wonder wezen
wat U aan mijn ziel laat zien,
in wat Uw Liefde gaf in mijn leven,
genade, die ik niet had verdiend!
 
 
 
Soli Deo Gloria!
 
 
 
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten