zaterdag 15 maart 2014

 
 
Eens op een dag...
 
 
 
 Eens op een dag
zal hier op aard,
mijn onsterfelijke ziel
van mijn
zondig lichaam scheiden.
Dat lichaam
dat hier werd geliefd
maar ook gehaat,
zal worden bewaard,
totdat eens op een dag
God mijn ziel en lichaam
 bijeen vergaart
als Hij op de wolken
zal verschijnen.
 
 
 
Mijn God die is
en zonder Zijn Zoon
niet bestaat,
zal mij in Hem zien
dat mijn zonden
door Zijn kruisdood 
zijn gewist,
waardoor ik nooit meer
uit Gods oog
zal verdwijnen.
Mijn God die rechtvaardig
en Liefde is.
 
 
 
 
Laten hen die mij begraven,
acht geven op Gods gave,
die Hij door het geloof
in Jezus Christus werk
 op aarde ons geeft.
Genade voor de zondaar
die aan Hem
zijn zonden overgeeft.
Alleen door Hem
die zonden vergeeft
is het mogelijk
dat de zondaar
die in Hem gelooft,
zonder zonden,
eeuwig leeft!
 
 
 
 
Een wonder van genade
voor hen
die eens op een dag
de eeuwige vreugde
beleven mag!
 
 
Soli Deo Gloria!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten