zaterdag 8 maart 2014

 
 
 
Wat is er meer?
 
 
Wat is er meer
dan vreugde in mijn Heer',
die mijn ziel laat leven,
waarin Zijn Geest
de leiding zal geven.
 
 
 
Wat is er meer
dan hopen en geloven
in mijn Heer'
waardoor mijn ziel verwacht,
Zijn onmisbare kracht.
 
 
 
Wat is er meer
dan te mogen bouwen
in de kracht van mijn Heer',
die mijn ziel geeft de lust,
om op God te vertrouwen.
 
 
 
Wat is er meer,
dan de genade van mijn Heer',
dat wonder wat mijn ziel beleeft
waardoor ik liefde krijg en geef
van God en mijn naaste blijf houden.
 
 
 
Wat is er meer
dat God alleen kan en wil,
wat Hij aan mijn ziel bewees,
toen ik met Jezus
uit de dood en het graf verrees.
 
 
 
 
Wat is er meer
dan de Liefde van mijn Vader,
die door het bloed van Zijn Zoon
mij eens bewees vergeving van schuld
in de kracht van Zijn genade.
 
 
 
Daar is niets meer
waar God alles is in allen,
Zijn tegenstanders verdwijnen,
daar wordt God nooit meer gemist,
wanneer Jezus op de wolken zal verschijnen!


Soli Deo Gloria!

 
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten