vrijdag 7 maart 2014

 
 
Eer die  Hem toekomt!
 
 
 
 
Het is niet mijn liefde Heer'
waardoor ik U aanbid,
maar U knielde voor mij neer
mijn voeten waste,
dat is Uw Liefde Heer!
 
 
 
 
Het is niet omdat ik het zeg,
dat God mijn Vader is,
maar Uw Liefde heeft mij uitgelegd,
wat het betekende,
te leven onder Uw Vaders recht!
 
 
 
 
Het is niet mijn bloed wat ik gaf
maar dat van U bracht U in het graf,
omdat Uw Liefde voor de Vader,
Hij mij kon geven
het wonder van Zijn genade!
 
 
 
 
 
Het is niet mijn geloof wat ik nu heb,
maar Uw Liefde verloste mij
uit Satans boze web.
Daarom gaf U mij dat geloof aan,
om rechtvaardig voor God te kunnen staan.
 
 
 
 
Het is niet mijn leven waar ik recht op heb,
maar Uw Liefde waardoor ik eeuwig leef,
om met U God de Vader te eren.
Dat ik nu reeds in dit tijdelijk leven,
met deze woorden, van U leerde.
 
 
 
Soli Deo Gloria!
  


Geen opmerkingen:

Een reactie posten