zaterdag 15 maart 2014

 
 
Reden tot klagen? 
 
 
 
Wat zal ik bitter klagen
nu blijkt dat God wil dragen,
mijn schulden die ik Hem geef,
zolang ik hier nog leef.
 
 
 
 
Wat zal ik bitter klagen
nu Gods liefde in mij blijkt,
doordat Hij mij wil dragen
tot in Zijn Koninkrijk.
 
 
 
Wat zal ik bitter klagen
over mijn leven in de tijd,
ik verdiende toch die slagen,
waarvan Hij mij bevrijdt.
 
 
 
Wat zal ik bitter klagen
waarom doe ik dat dan,
laat mij Zijn hulp nu vragen
Hem die alleen helpen kan.
 
 
 
 
Wat zal ik bitter klagen
terwijl ik van Hem niet krijg,
de straf die Hij voor mij moest dragen
geeft grote reden dat ik zwijg.
 
 
 
Heer' U hebt reden tot klagen
want hoeveel van mijn tijd,
heeft U mij willen verdragen,
die ik niet aan Uw dienst heb gewijd.
 
 
 
Heer' nog laat U mij vragen
om vergeving van mijn schuld,
die U aan het kruis weg wilde dragen
in Uw eindeloos groot geduld!
 
 
 
Soli Deo Gloria!
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten