zaterdag 22 maart 2014

Heer en Meester!


  •  Cor.15:28 'En wanneer alles aan hem is onderworpen, zal ook de Zoon zichzelf onderwerpen aan God, die alles aan hem heeft onderworpen. Dan zal God alles in allen zijn'.


Er komt een nieuwe dag,
die niemand onderbreken mag,
geen nacht komt daar tussen,
waarop vrede en gerechtigheid
elkander zullen kussen.

Er komt een nieuwe dag,
waarop niemand zal zeggen,
ik ben ziek of moe
die dag waarop ik nu hopen mag
daar leef ik naar toe.


Er komt een nieuwe dag,
waarop ik niet meer geloven mag,
omdat ik dan
mijn 'Bruidegom' mag zien,
en ik zijn 'Bruid' 
door Zijn liefde dien.


Er komt een nieuwe dag,
 waarop dan zonder eind,
Gods licht schijnen zal,
de duisternis verdwijnt,
de dag waarop ik mijn
Verlosser verwacht.

 
Er komt een nieuwe dag,
waarop mijn lichaam mij verlaat,
mijn ziel die eeuwig leven mag
eens, met mijn vernieuwd lichaam,
voor God mijn Vader staat.

 
Die nieuwe dag waarop ik Hem
eeuwig loven en danken mag,
omdat Hij mij en daardoor ik Hem
nooit meer verlaat!
 
Soli Deo Gloria!  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten