donderdag 27 maart 2014



Mijn dagboek...
 
Dat is openbaar
voor ieder 
die wil weten,
hoe God mij heeft gemeten
naar Zijn maat
in Zijn wet,
die door Jezus werk,
Gods Zoon,
mij in deze vrijheid zet.

Mijn dagboek
kent geen geheimen,
want God maakte
in Christus
al het mijne
tot het Zijne,
wie denkt dat ik
daar alleen in schrijf
laat die mij
dan uit liefde weten,
waarin ik overdrijf.

De reden van mijn schrijven
is dat ik veel vergeet,
daarom hoop ik 
dat het bij mij zal blijven,
wat Gods Geest
in Jezus Christus
aan mij geeft
Zijn Geest wil mij onderhouden
met Gods Woord
wat Hij mij toevertrouwde.

Ook komt mij 
zo dagelijks voor ogen,
hoe wonderlijk schoon
als een diamant
met veel schitterende zijden
Gods Liefde
in Jezus Christus
 mij daarin toont.

Vergeef mij al de fouten,
die hierin blijven staan,
kopieer maar
en herstel het
en geef het aan elkaar
het doel wat dit moet dienen
in mijn bede,
ja zeker weten
wijzen naar Gods Woord,
want dat is echt
 helemaal alleen waar!
 
Soli Deo Gloria!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten