zaterdag 29 maart 2014

 
 
Wie is Hij? 
 
 
 
Wie is Jezus voor mij,
kan ik daar antwoord op geven,
kom ik tot Hem dichterbij
of gaat Hij weg uit mijn leven?
 
 
 
Wie is Jezus voor mij,
die vraag werd aan mij gesteld,
door Zijn Geest in een preek dichtbij
werd mijn tegenstand geveld.
 
 
Wie is Jezus voor mij,
kan en mag ik dat zeggen,
trek ik mijzelf tot Hem dichterbij
of laat ik Hem dat uitleggen?
 
 
Wie is Jezus voor mij,
laat ik Hem mijn voeten wassen,
trekt Zijn liefde aan mij,
laat ik mij door Hem verrassen?
 
 
 
Wie is Jezus voor mij,
die mijn zonden wil vergeven,
laat ik Hem daar wel bij,
of zijn die nog bij mij gebleven?
 
 
 
Wie is Jezus voor mij,
wil ik mijn eigen weg bepalen,
is Hij de weg en de waarheid voor mij,
of wil ik zelf mijn schuld betalen?
 
 
 
Jezus U kwam hier voor mij
en maakte mij van Satans banden vrij.
Aan Uw liefde kan ik niet ontkomen,
daarom bent U lieve Heer',
op Uw Vaders verlangen
 in mij komen wonen!
 
 
Uw liefde doet mij in die God geloven!
 
 
 
Soli Deo Gloria!
 
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten