dinsdag 11 maart 2014

 
 
Groter kan niet!
 
 
 
God laat het zondigen nog toe,
dat ik eerder deed en nog wel doe,
want Hij weet van welk maaksel ik ben,
dat ik zonder Zijn Zoon, God niet ken.
 
 
 
Mijn zonden zijn nu heel groot,
want zonder Gods recht zag ik die niet,
maar doordat Jezus, Gods Zoon 
daarvoor Zijn bloed vergoot,
weet ik nu hoe groot God ze in mij ziet.
 
 
 
Ik ben Zijn gramschap dubbel waardig,
omdat ik van jongsaf  ben geleerd,
je bent voor God niet rechtvaardig,
daarvoor moet je zijn tot God bekeerd.
 
 
 
O God wees mij genadig,
ik, die U zo vaak heb bedroefd,
Ik ben Uw kind zijn niet waardig,
maar laat Uw genade mij zijn genoeg.
 
 
 
God laat de zonden niet toe,
dat blijkt uit wat Hij Zijn Zoon aandeed,
voor de zonden die ik deed en doe
deze alleen in Zijn liefde voor mij,
door Zijn lijden en sterven,
 ook mijn zonden vergeeft!
 
 
 
Soli Deo Gloria! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten