zaterdag 1 maart 2014

 
Genoeg of niet?
 
 
 
Het is genoeg wat Jezus deed
en geeft aan God en alle mensen.
Wie Hem zijn zonden niet geeft
kan niet voldoen aan Gods wensen.
 
 
Het is genoeg wat Jezus deed,
door Zijn liefde voor de Vader.
Wie dit door Zijn Geest van Hem weet,
bidt Hem om Zijn gunst in genade.
 
 
Het is genoeg wat Jezus deed,
zonder tegen te spreken aan het kruishout leed
voor de zonden van alle mensen,
dat God in Zijn liefde van Hem wenste.
 
 
Het is genoeg wat Jezus deed,
dat liet Hij mij in de doop weten,
als ik dat nu moedwillig vergeet,
zal Hij mij straks ook moeten vergeten.
 
 
Het is genoeg wat Jezus deed,
om van schuld en zonden te zijn verlost,
Hij die daarvoor aan het kruishout leed,
heeft de prijs van Gods liefde ingelost.
 
 
 
Het is niet genoeg om dit te weten
door het verstand van mij alleen.
Dat zal eenmaal alles van Hem vergeten,
maar het blijft in mij door Zijn genade alleen.
 
 
 
Het is niet genoeg om hier te kunnen blijven,
ook ik moet met Jezus hier aan het kruis,
wil God mij in kunnen schrijven
als verlost kind van Zijn Vaderhuis!
 
 
Soli Deo Gloria!
 
 
 
  
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten