dinsdag 18 maart 2014

 
 
 
Gebeden
 
 
Laat mij Heer' Jezus
door U kunnen zijn,
een beeld aan U gelijk.
Dan zal ik een dankoffer zijn,
dat aan mijn Vader
zal zijn toegewijd.
 
 
 
Laat mij Heer' Jezus,
een hater worden van de zonden.
Door wat U voor mij heeft geleden,
tot in de dood gebonden.
Uw Liefde zo oneindig groot,
maakt van mij, zondaar,
Gods gunstgenoot.

 
Laat mij Heer' Jezus,
loslaten waarvoor U leed,
zodat ik van geen zonden
in mij meer weet.
Door Uw bloed Heer',
onbevlekt zijn gered,
gehoorzaam zijn aan Gods wet.
 
 
Laat mij Heer' Jezus,
getuige van U kunnen zijn.
Door in mijn handel en wandel
oprecht en rein
 zijn bevonden.
Geen leugens in mij
meer worden gevonden.
 
 
Doe mij Heer' Jezus
 U de lofzang zingen,
die U zong gaande naar de hof.
Laat mij daar niet slapende vinden,
maar door Uw Liefde mogen waken
tot eer van God en onze Vader
leren buigen tot in het stof!
 
 
Soli Deo Gloria!
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten